BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
thanks for da view
terima kasih sebab msuk blog aku ya kawan2.. hahaha jan lupa like or leave sum komen k.. ♥ u guys

Tuesday 25 October 2011

setelah lama tia updated :)

hye...
b4 dat thnks coz read dis :)
mcam2 nak crita nie tpi tak tahu mna nak mula...
start bout ma life la...
hurmmmm my life now is better than b4...selalu hepy2 n skit aty dan sebagainya...begitu la hdup :)
MA NEW GF..
not realy new la...kami kapel blik selepas kami break dulu tym aku kaple ma eyka kami bskandal HAHAHA..
jdi oleh kerana tropot beSKANDAL terpksa la aku ksi break....tpi skrang bla da break ngan eyka aku kapel blik g ma dea....hehehe she so sweet n tak kuat kontrol...jdi aku ada rasa kebebasan sedikit..dat's y la aku ♥ sma dea nie...hehehe...cuma ada yang aku tak suka ckit perangai dea nie...hurmmm dea ni tak pndai memujuk bila aku marah,dea tak pndai masak!!!,dea tak pndai jaga aty aku!!dea tak pena peduli ama aku pun!!!
hahahahaha...actually aku tak kisah pun semua tu...berla dea tak ksah psal aku...tpi yang pnting dea slalu membahagia kan aku...kebaikan dea plak dea ni seorang yang jujur dan kdang2 tipu2 ckit tpi untuk bermain2 jak,dea ni setia ma aku dan tak mahu aku tinggalkan dea,klaw aku tinggalkan dea msti dea ada terpikir cara untuk kembalikan hbungan kami....tu yang aku suka ma dea nie...hehehehe..(apa banyak suka laa)
huhuhu..klaw bleh aku nak terus kapel jak ma dea...hehehe...
NAK CRITA CKIT PSAL EX!
hurmmm kadang2 aku rindu gak ma dea...tak biasa jalani hdup skrng nie taw la kan 3 tahun kapel..tym 3 tahun tu tiap2 ary bkol dan bxmesh ngan nombor yang sama jak...tetiba nombor skarang len plak huhuh...
btw tym owez change la...klaw allah s.w.t merahmati hubungan kami dan mengizinkan kami untuk berhubungan lagi memang aku maw!!sumpah memang maw!!hahahaa...sebab pompuan mcam dea susah sngat nak cari...dha la satu kepala pastu owez dpat kenangan terindah ma dea...hurmmm dah la crita psal dea...-end- -.-"
CRITA PSAL PELAJARAN!
now aku dah quit dri KYS...bukan quit tpi tangguh..
aku tangguh ada sebab2 tertentu...
ni la nak crita skit nie...
hurmmm aku kira memang maw quit tpi teda duit sebab msti ada rm3000 bru bleh quit...
aku nak tngguh sebab tengok keadaan mama saya yang sengsara sebab mencari duit untuk kami...
aku lagi yang bnyak guna duit nie...taw la kan diploma...pastu tak kolej swasta g..naaa sengsara gink mamaku..
jdi aku bwat keputusan untuk quit...
tak snggup nak tengok mama aku sengsara...
alasan kedua plak subjek tu sngat tidak msuk dlam kepala hotak aku...
aku lagi yang malas maw belajar...huhuu
    sekarang ni aku berada d umah jak tengah besantai..hahaha...
kira memang nak smbung belajar skrng..tpi tngok la dlu..
klaw ada rezeki aku smbung la..
k arr pnat jari ku..
sampai cni jak crita ku...
nda payah la pnjang2...
huhuhuhu

0 comments: